Nem csoda, hogy a brazilokról az járja, hogy a reklám istencsászárai.
Hogyan promotálj egy újonnan induló tv sorozatot? Hát így!
Ez a közönség kétségtelenül bekapta a csalit és nagyon jót szórakozott. ( Napokig kerengett ez a videó igaz esetként, amíg valaki le nem lőtte a poént. Lehet, hogy azért sem merült fel az emberekben a gyanú, mert hozzá vannak szokva az efféle afférokhoz? ) Ahhoz viszont, hogy egy ilyen egyszerű ötlet jól működhessen, elengedhetetlen egy ilyen csodálatos közönség, azaz a brazilok szenzációéhsége. Melyik országban áltak volna le ‘bátorítani’ a szeretőt? Hol vették volna ezt egyáltalán komolyan?
SÓ NO BRASIL, amin azt értem, amikor ezt hajtogatom, hogy csak Brazíliában történhet ez meg. Ez a közönség minden reklámszakember álma.
Igen, itt a grande família részeként mindenki szerves részét képezi a másik magánéletének.
Shakespeare után szabadon: ‘Szappanopera egész Brazília és szappanopera szereplő benne minden férfi és nő.’
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: